Правові засади рекламування адвокатської діяльності
Ключові слова:
реклама, види реклами, рекламні засоби, адвокатська діяльність, надання послуг, вимоги щодо подання інформації
Анотація
Розкрито поняття реклами, її видів та засобів надання. Охарактеризовано особливості реклами у сфері адвокатської діяльності, що передбачає залучення коштів населення.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Переглядів анотації: 139 Завантажень PDF: 187
Як цитувати
[1]
Polskyi, O. 1. Правові засади рекламування адвокатської діяльності. Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ. 99, 2 (1), 113-121.
Номер
Розділ
Теоретичні проблеми правозастосування
- Автори залишають за собою право на авторство власної праці та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дає змогу іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану працю з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію статті в цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі (наприклад, розміщувати статтю в репозитарії установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дає змогу і заохочує розміщення авторами в Інтернеті (наприклад, у електронних сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису статті як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно впливає на оперативність та динаміку цитування опублікованої роботи.

