Правові засади рекламування адвокатської діяльності

  • O. Polskyi адвокат
Ключові слова: реклама, види реклами, рекламні засоби, адвокатська діяльність, надання послуг, вимоги щодо подання інформації

Анотація

Розкрито поняття реклами, її видів та засобів надання. Охарактеризовано особливості реклами у сфері адвокатської діяльності, що передбачає залучення коштів населення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

O. Polskyi
адвокат

Переглядів анотації: 139
Завантажень PDF: 187
Як цитувати
[1]
Polskyi, O. 1. Правові засади рекламування адвокатської діяльності. Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ. 99, 2 (1), 113-121.
Розділ
Теоретичні проблеми правозастосування