Організаційні принципи участі інформаційних служб МВС у процесах деокупації окремих регіонів України
Анотація
Досліджено організаційну спроможність інформаційних служб системи Міністерства внутрішніх справ України здійснити інформаційно-комунікаційний супровід процесів деокупації, необхідність яких постає як одна з актуальних тем сучасної вітчизняної політичної дійсності. Проаналізовано специфічні завдання, що постануть перед інформаційними службами органів влади, які входять у сфері діяльності Міністерства внутрішніх справ України. Увагу акцентовано також на структурі та практичних напрямах діяльності об’єднаного інформаційно-комунікаційно центру, на який покладатимуть завдання з інформаційного забезпечення діяльності правоохоронних структур системи Міністерства внутрішніх справ України. У контексті актуалізації серед різних верств населення України теми найшвидшої деокупації захоплених територій Донецької та Луганської областей потребує осмислення й опрацювання системна підготовка до багатовекторної інформаційно-комунікаційної кампанії, яка повинна забезпечити дієвість цього процесу. Об’єктивно усвідомлюючи дискусійність підходів і принципів, на яких ґрунтуватиметься майбутній загальний план деокупації східних земель нашої держави (передусім їх законодавче обґрунтування), ми апріорі зазначаємо, що так само потребуватиме постійного вдосконалення та корекції медійний план інформаційно-комунікаційного супроводження деокупаційних заходів. Тяжіння суспільної думки до стрімкого початку процесу деокупації змушує вже зараз розпочати підготовчі кроки до розроблення інформаційної стратегії майбутньої комунікаційної кампанії на Сході країни. З метою обрання найбільш ефективних механізмів забезпечення інформаційними службами системи Міністерства внутрішніх справ України рекомендованого Плану заходів з деокупації частини територій Донецької та Луганської областей, насамперед слід визначитися зі структурою, підпорядкуванням, функціональними обов’язками та правами (сферами діяльності, впливу) цих підрозділів. Як свідчить міжнародний та вітчизняний миротворчий досвід залучення інформаційних служб силових відомств до врегулювання військових конфліктів, засвідчує, що найбільш ефективними структурами, які здатні професійно здійснювати інформаційно-комунікаційний супровід деокупаційних процесів, постають об’єднані інформаційно-комунікаційні центри, до яких входять представники служб комунікації всіх силових структур, підпорядкованих відомству. Такі центри під час деокупаційних процесів повинні поєднати дві головні функції – власне прес-служби та підрозділу комунікації з громадськістю, тобто прес-центру і традиційну PR-службу органу влади. Для виконання поставлених завдань об’єднаний інформаційно-комунікаційний центр Міністерства внутрішніх справ України потребуватиме належного матеріально-технічного та логістичного забезпечення діяльності.
Завантаження
Переглядів анотації: 113 Завантажень PDF: 47
- Автори залишають за собою право на авторство власної праці та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дає змогу іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану працю з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію статті в цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі (наприклад, розміщувати статтю в репозитарії установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дає змогу і заохочує розміщення авторами в Інтернеті (наприклад, у електронних сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису статті як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно впливає на оперативність та динаміку цитування опублікованої роботи.