Формування мовно-комунікативної компетентності працівників ОВС: теоретичні та практичні аспекти
Ключові слова:
мовно-комунікативна компетентність, вимова, дикція, темп і тембр мовлення
Анотація
Розглянуто професійну мовно-комунікативну компетентність правоохоронця як інтегроване особистісне утворення – сукупність знань, умінь, навичок, особистісних якостей, що дають змогу фахівцю ефективно користуватися мовою в професійній діяльності. Надано практичні поради щодо роботи над диханням, правильною вимовою, дикцією, гучністю голосу, темпом і тембром мовлення як складовими мовно-комунікативної компетентності працівників ОВС.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Переглядів анотації: 71 Завантажень PDF: 303
Як цитувати
[1]
Prokhorenko-Duchenko, O. 1. Формування мовно-комунікативної компетентності працівників ОВС: теоретичні та практичні аспекти. Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ. 94, 1 (1), 236-245.
Номер
Розділ
Діяльність працівників правоохоронних органів
- Автори залишають за собою право на авторство власної праці та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дає змогу іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану працю з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію статті в цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі (наприклад, розміщувати статтю в репозитарії установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дає змогу і заохочує розміщення авторами в Інтернеті (наприклад, у електронних сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису статті як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно впливає на оперативність та динаміку цитування опублікованої роботи.