SCIENTIFIC AND PRACTICAL APPROACHES TO UNDERSTANDING THE IMAGE OF THE STATE: MODERN PERCEPTION OF UKRAINE IN THE WORLD

  • Вероніка Чекалюк

    кандидат наук із соціальних комунікацій,
    м. Київ, Україна

Abstract

Питання творення державного іміджу є найбільш пріоритетною сферою як
для політиків, економістів, державотворців, освітян, педагогів, так і для науковців.
Інформаційний простір України трансформується. Для продуктивності загальних
іміджетворюючих кроків виникає потреба коригування діяльності ЗМІ як дієвого
інструменту творення позитивного іміджу країни. Вплив ЗМІ на формування іміджу
держави беззаперечний. Медіа та громадські організації формують і програмують
імідж держави. Імідж України у світі залежать від подачі матеріалів, впливу медіа
на цільову аудиторію.
Ключові слова: імідж, бренд, преса, медіа інструменти, громадська думка.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Вероніка Чекалюк

кандидат наук із соціальних комунікацій,
м. Київ, Україна


##article.numberofviews## 3
##article.numberofdownloads## 1
Published
2025-08-04
Section
Статті